2016. december 13., kedd

Szilvia vagyok, három kislány anyukája


Szilvia vagyok, három kislány anyukája. 2014. 01.10-én kerültünk az Üdvhadsereg Fény Háza Családok Átmeneti Otthonába. Egy ismeretlen hely… ismeretlen emberekkel…

Vegyes érzelmekkel figyeltük először az ott zajló eseményeket. Talán kissé nehezen, de kezdtünk belerázódni az otthon adta életritmusba. Nem volt könnyű, voltak nehézségek, de mindig kéznél volt egy segítség…

Néhány a gyakran elhangzott segítő mondatokból:
„Szilvia, jobban érezné magát, ha beszélnénk róla?”
„És tudja mit, Szilvia? Isten szereti Önt!”
„Na, jöjjön Szilvia, erre a problémára megoldást kell találnunk!”
„Mennyire fáradt Szilvia? Jöhet egy esti beugró (interaktív játék)??”
„Jöjjön Szilvia, beszéljünk a gyerekeiről!”

Mik voltak a változások az életemben az otthonban eltöltött másfél évben? Megértettem, hogy néha el kell fogadni a kinyújtott kezet…, hinni abban, hogy a rémálom után is van élet…, és hogy a szabályok igenis kellenek! Hogy az esti bibliaóra után milyen békés a lélek! Na és, hogy egy fáradt, kimerítő nap után „activityzni” is lehet!
Megtanultam, hogy bár az otthon nem a miénk, mégis biztonságban lehet benne anya és gyermeke…
Köszönet mindenkinek mindezért, hogy ez az otthon lehetett számunkra a menedék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése